top of page
  • Kan ik mijn order wijzigen of annuleren?
    Om de best mogelijke service te bieden, worden al onze bestellingen binnen enkele minuten na bestelling verwerkt, wat betekent dat we een bestelling niet kunnen annuleren of wijzigen nadat u deze heeft geplaatst. Dit geldt ook voor het wijzigen van bezorgopties, adressen of betaalmethoden. Mochten er toch nog vragen zijn over de order, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail: teejaysbabyandkids@gmail.com
  • Wanneer word mijn order verzonden?
    Op werkdagen voor 16.00uur besteld, dezelfde dag verzonden Alle bestellingen die bij ons binnenkomen op werkdagen voor 16 uur verzenden we dezelfde dag. De bezorgdienst komt in principe de dag nadat wij het pakket hebben verzonden (m.u.v. zondag en maandag) de bestelling bij je thuis afleveren. Disclaimer: zodra wij het pakket hebben overgeleverd aan de pakketbezorger is de levering hun verantwoordelijkheid. In deze tijden zijn zij extreem druk en kan het gebeuren dat een pakket dat wij dezelfde dag bij ze hebben afgeleverd toch vertraging oploopt. Daar kun je contact over opnemen met de pakketdienst zelf, gezien wij daar geen invloed op hebben.
  • Ik heb het verkeerde item ontvangen, wat moet ik doen?
    Onze excuses als u niet het juiste artikel heeft ontvangen. Stuur het artikel naar ons terug voor een omruiling of volledige terugbetaling als je dat liever hebt. Stuur een e-mail naar ons (teejaysbabyandkids@gmail.com) om dit proces te starten.
  • Wat is een pre order?
    Een pre-order item is nog niet beschikbaar, maar wordt zo snel mogelijk verzonden. Wanneer u een artikel pre-ordert, ontvangt u een e-mail met de datum waarop uw bestelling naar verwachting wordt verzonden en onder de knop 'Pre-order' op de productpagina vindt u de verwachte verzenddatum.
  • Hoe weet ik dat mijn pre order door jullie is ontvangen?
    Zodra uw bestelling is geplaatst, sturen we u zoals gewoonlijk een e-mailbevestiging. In deze bevestigingsmail staat het product dat je hebt gereserveerd en we zullen het je bezorgen zodra het in onze voorraad beschikbaar is. Neem contact op met onze klantenservice als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen.
  • Wanneer moet ik betalen voor mijn pre order?
    De betaling wordt afgeschreven wanneer u uw bestelling plaatst.
  • Kan ik producten die wel voorradig zijn tegelijk bestellen met mijn pre order?
    Ja, maar houd er rekening mee dat het opnemen van producten die op voorraad zijn in dezelfde bestelling als pre-order producten de verzending van de volledige bestelling zal vertragen. De gehele bestelling zal pas verzonden worden wanneer het product waar een pre-order van is geplaatst weer op voorraad is. Als u uw producten die wel op voorraad zijn al eerder wilt ontvangen, moeten de pre-orderproducten apart worden besteld.
  • Krijg ik een melding wanneer mijn pre order verzonden is?
    Ja, u ontvangt een e-mail wanneer uw bestelling klaar is en is overgegaan naar verzending met uw trackinggegevens.
  • Hoe retourneer ik mijn bestelling?
    U kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Retourneren bij ons is eenvoudig! U kunt uw retour sturen naar het adres op het label op de voorkant van uw pakket. Zorg ervoor dat u uw ordernummer in de mail naar ons toe stuurt. Wanneer uw retour is ontvangen, wordt het geld teruggestort op uw rekening via de door u gekozen betaalmethode, het kan tot 10 werkdagen duren voordat het op uw rekening verschijnt. *Voor ruilingen of iets anders kunt u contact opnemen met onze klantenservice via teejaysbabyandkids@gmail.com
  • Ik heb mijn item cadeau gekregen, maar wil het graag retourneren. Kan dit?
    Natuurlijk, als je je product binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneert en ons het ordernummer kunt laten zien, zullen we je terugbetalen zodra we het artikel hebben ontvangen.
  • Hebben jullie mijn retour ontvangen?
    Afhankelijk van waar u uw artikel vandaan retourneert, kan het tot 5 werkdagen duren voordat wij het ontvangen. Zorg ervoor dat u uw artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneert en bewaar een bewijs van verzending (track & trace). Neem contact op met onze klantenservice via teejaysbabyandkids@gmail.com als er andere problemen zijn met uw retourzending.
  • Hoelang duurt het voor mijn retour verwerkt is?
    Het kan tot 2 weken duren om een retour te verwerken en een terugbetaling uit te voeren. Uw terugbetaling heeft meestal een geschatte verwerkingstijd bij uw bank.
  • Welke betaalmethoden bieden jullie aan?
    U kunt elk van de onderstaande betalingsmethoden gebruiken om uw bestelling te betalen. Wij nemen uw veiligheid zeer serieus en gebruiken alleen beproefde betaalmethoden, daarom zijn uw gegevens veilig bij ons.
  • Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken?
    Tenzij anders vermeld, kunnen kortingscodes niet worden gebruikt in combinatie met andere aanbiedingen of promoties.
  • Wat zijn de levertijden?
    Op werkdagen voor 16.00uur besteld, dezelfde dag verzonden Alle bestellingen die bij ons binnenkomen op werkdagen voor 16 uur verzenden we dezelfde dag. De bezorgdienst komt in principe de dag nadat wij het pakket hebben verzonden (m.u.v. zondag en maandag) de bestelling bij je thuis afleveren. Disclaimer: zodra wij het pakket hebben overgeleverd aan de pakketbezorger is de levering hun verantwoordelijkheid. In deze tijden zijn zij extreem druk en kan het gebeuren dat een pakket dat wij dezelfde dag bij ze hebben afgeleverd toch vertraging oploopt. Daar kun je contact over opnemen met de pakketdienst zelf, gezien wij daar geen invloed op hebben.
  • Kan ik mijn verzending volgen?
    Ja! U ontvangt een directe link naar uw tracking in uw verzendbevestiging. Klik gewoon op de link om de up-to-date tracking van uw bestelling te bekijken.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    De standaard verzendkosten bedragen €3,95 euro voor NL en €8.95 voor BE. Voor de losse kaarten is dit €0,99 cent. Bij een bedrag van €45,- euro (NL) of hoger word je bestelling gratis verzonden. Voor BE geld gratis verzending boven de €55,- euro.
  • Ik heb mijn bezorging gemist, wat nu?
    Indien uw pakket door de brievenbus past hoeft u hier niet voor thuis te blijven. Als u een groter pakket heeft en er niet bent wanneer uw bestelling arriveert, kunt u dit terug vinden in de track & trace link. Hierin word vermeld wat er met het pakket gebeurd. Soms zijn er meerdere bezorgpogingen, word het bezorgd bij de buren of kunt u het pakket alsnog ophalen bij een lokaal PostNL punt.
  • Ik heb mijn bezorging niet ontvangen
    Onze excuses! Als u vragen heeft over uw bestelling, neem dan gerust contact op met de klantenservice (teejaysbabyandkids@gmail.com)

Niet gevonden wat je zocht?

bottom of page